Storytelling
Er was eens...
Je hebt een mooi vak, je bent er enthousiast over en je weet er veel vanaf. Jammer als je dit voor jezelf houdt en niet met je klanten deelt. Ik wil je helpen met het vergroten van je zichtbaarheid door meer van jou en je onderneming te laten horen. Ik betrek je medewerkers en je klanten bij het vertellen van je verhaal. Ik bekijk dat wat je doet vanuit verschillende, vaak originele invalshoeken.
Je wilt storytelling uitbesteden
Om je verhaal te delen schrijf ik jouw teksten, maak ik foto’s of korte filmpjes. Ik leg links tussen de actualiteiten en jouw vakgebied, kortom ik zit er bovenop! Om jou en je bedrijf goed te leren kennen gaan we eerst aan de slag met het Storytelling Canvas model. Zo weet ik wat voor jou belangrijk is, waar je de nadruk op wilt leggen en wie je doelgroep is. Vervolgens houd ik je op de hoogte van de publicaties aan de hand van een contentkalender. Zo weet je steeds wat er namens jou online staat.
Je wilt zelf aan storytelling doen, maar weet niet precies hoe.
Je hebt zelf zin om je verhaal te vertellen of je hebt een (aantal) medewerkers in huis die dat graag willen doen, maar net de handvatten missen om het op een professionele wijze aan te pakken. Geen nood aan de hand van een overzichtelijk Storytelling Canvas model komen we tot concrete plannen en onderwerpen, zo leid ik je op tot Chief Storyteller. Vervolgens spreken we elkaar een viertal keer per jaar om bij te praten. De ontwikkelingen op het gebied van online communicatie gaan immers razendsnel, voor je weet loop je achter

Omdat jouw verhaal het waard is te delen!

