Maak van je pitch een spannend verhaal.
Maak van je pitch een spannend verhaal! Herken je dit? Iemand vraagt: “En wat doe jij?” en dat je dan gaat vertellen wat je doet en hoe je dat doet… en je ziet dat de ander steeds glaziger gaat kijken, zijn aandacht neemt af, verdwijnt… Je weet zeker dat hij je pitch niet zal onthouden […]
Lees meerHeb jij je kernverhaal al verteld?
Heb jij je kernverhaal al verteld? Storytelling is een ideale manier om je zichtbaarheid te vergroten, om meer van jezelf te laten horen en om je klanten te betrekken bij dat wat je doet. Het is interessant te vertellen waarom jij ondernemer bent geworden, waarom je voor dat vakgebied hebt gekozen en wat je […]
Lees meerStorytelling: waarom een verhaal wél raakt.
Storytelling: waarom een verhaal wél raakt! Ken je dat? Je luistert naar een presentatie of lezing waarvan je je achteraf eigenlijk niks meer kunt herinneren. Hoe komt dat toch? Heel eenvoudig: je wordt niet geraakt. Om mensen te raken moet je verhalen vertellen. Maar…waarom zou je verhalen vertellen als de feiten voor zich spreken? […]
Lees meerEen positieve klantbeleving
Een positieve klantbeleving Een positieve klantbeleving is ook voor jou positief. Als je klant zich goed voelt bij de contacten met jou en je medewerkers zal hij je advies sneller opvolgen, minder gevoelig zijn voor de prijs, meer van je kopen, meer open staan voor je communicatie en je uiteindelijk aanbevelen. Een goede klantbeleving […]
Lees meer